marco-esther.reismee.nl

Culebra; het nog niet ontdekte tropische eiland!

Vandaag zijn we vertrokken naar Culebra. Een heel klein tropisch eilandje tussen Puerto Rico en St. Thomas. Het is een soort hippie eiland met een paar restaurants, barretjes, winkeltjes en de mooiste strandjes! We zijn vanuit Puerto Rico vertroken met de lokale Ferry. kosten $2,25 pp. voornamenlijk locals op de boot met huisraad, huisdieren en al het overige wat over moet. Ons onderkomen voor de komende dagen is niet verkeerd; Villa Boheme Een klein appartementje in de haven met een terrasje aan de waterkant. Van criminaliteit op dit eiland heben ze nog niet gehoord. Onze deur kan wel op slot, maar de ramen niet! Een plekje waar we het de komende dagen wel gaan uithouden! In 'onze' haven liggen veel zeilboten vanAmerikanen die daar wonen. Tijdens eenborreltje in de 'dinghy dog bar' hebben we kennis gemaakt met een Canadees die op een zeilboot woont. Hij drukte ons op het hart niet te veel te vertellen over Culebra, want dan zou het te druk worden op het eiland. Nou, bij deze.