marco-esther.reismee.nl

Hoe auzuurblauw kan azuurblauw zijn?

Gisteren zijn we een dagje met een catamaran richting eilandjes gegaan om te snorkelen. Het was prachtig weer met een lekker windje. Ingesmeerd met factor 30 en 50 om maar niet te verbranden. Na het vertrek uit de haven werden de zeilen gehesen en gingen we richting koraalrif. Het ene na het andere mooie strand ( in de orde van Bounty) volgde en na een paar uurtjes varen gingen we snorkelen bij een rif. Het rif was mooi, maar de vissen kregen de hoofdprijs. Groene, gele,blauwe, platte en hele dikke vissen zwommen om ons heen. Super was het!

Bij terugkomst is Marco nog even op een jetski gegaan om de zee onveilig te maken ( 75 km per uur).

We hebben begrepen dat het bij jullie ( via telefoon met moeders en natuurlijk het internet) ook mooi weer is. Geniet ervan! Matthijs, Rex, Petra en Dion een hele prettige kampeer vakantie.

We gaan vandaag voor 3 dagen naar een klein eilandje en weten niet of we daar toegang kunnen krijgen tot het internet, maarrrr... jullie horen weer van ons! Groet!

Marc

Wat een rotleven! Leuk hoor zo'n site met reisverslagen. ben net terug uit L.A., San Francisco en Las Vegas. Zal je de verhalen nog even besparen, maar dat stukje over werkverschaffing door Amerikanen in New York komt me heeeel erg bekend voor. Geniet er nog even van.
Marc

Petra

Dank je het zal wel lukken ! Weet niet of we op de camping internet hebben, maar dan lees ik thuis weer verder. Veel plezier en geniet ze.
(Dit is toch wel een apart hoofdstuk in onze serie zeker?)