marco-esther.reismee.nl

Culebra verlaten en richting old San Juan gegaan

Vandaag hebben we Culebra verlaten en zijn we richting old San Juan gegaan. Het leek ons wel leuk om dit te doen met een klein lokaal vliegtuigje. Op het vliegveldje aangekomen bleek ons propeller vliegtuigje niet erg groot te zijn; er gingen 7 passagiers in. Marco zat voorin ( vanwege het gewicht:-)) en ik 2 bankjes achter hem. Gelukkig verliep de vlucht probleemloos. Ik denk dat een sardientje in een blikje bij AH nog meer ruimte heeft dan wat wij hadden in het vliegtuigje!

Voor de komende 3 dagen zitten we in het Da House hotel. Een boetiek hotel in het centrum met een salsa club op de begaande grond en een jacuzzi op het dak. Het ziet er allemaal prachtig en artistiek uit!

coby

nou esther en marco,die jacuzzi trekt me wel ,doen jullie maar lekker de salsa goed voor je verbrande voeten mar.vliegtuigje zou ik angstig voor zijn zo klein,maar ja je probeerd wat en alles komt goed. de reisverhalen zijn erg leuk bedankt. groetjes coby en goswin